Etykiety

przędzenie (28) druty (25) kartka (18) czesanki (17) chusta (12) krzyżyk (11) South American (8) alpaka (7) farbowanie (6) Finnish (5) merynos (5) BFL (4) Devon (4) Szetland (4) album (4) czapka (4) skarpetki (4) szydełko (4) Corrediale (3) jedwab (3) Coburger (2) Spotkanie (2) bawełna (2) bluzka (2) materiały (2) moher (2) rękawiczki (2) Jackob (1) baby moher (1) ciasto (1) kuchnia (1) notes (1) pies (1) polska (1) pudełko (1) sernik (1) sweter (1) szalik (1) szycie (1) wielbłąd (1)

czwartek, 15 listopada 2012

Zielona chusta - dla mnie

Zrobiłam!!!!! Udało się!!! Duża chusta, zielona i dla mnie!!! Do czapki i rękawiczek, które pokazywałam wcześniej.

Robiłam ją z cieniutkiego mocherku, drutami nr 6. Początkowo był to wzór gail. Potem trochę mi się znudziło i pojechałam kawałek prosto, by na koniec znowu wrócić do listków gail. Jest delikatna, zwiewna, i cieplutka. Nie będę ukrywać, że bardzo mi się podoba ta chustka. Zresztą zobaczcie sami. Na zdjęciach jeszcze nie jest zblokowana. Ale nie szkodzi i tak widać. Zresztą nie wiem czy w ogóle ją będę blokować. Już dzisiaj ubieram.



kolor najlepiej widać tutaj:


8 komentarzy:

  1. Cudna chusta :-)
    Piękna :-)
    Cudny kolor...
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. it is gorgeous. is the pattern on ravelry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, I found the pattern in a Polish nitting magazine. But I didn't use the pattern properly. I changed it a little. I think you can find a simmilar patter in ravelry. It's called gail.

      Usuń
  3. Chusta przepiękna. Kolor super. Zapraszam po wyróżnienie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi! I love your shawl! So beautiful pattern and amazing colour!
    Thank you for having my blog on your list! Sunny wishes! x Teje

    OdpowiedzUsuń