Etykiety

przędzenie (28) druty (25) kartka (18) czesanki (17) chusta (12) krzyżyk (11) South American (8) alpaka (7) farbowanie (6) Finnish (5) merynos (5) BFL (4) Devon (4) Szetland (4) album (4) czapka (4) skarpetki (4) szydełko (4) Corrediale (3) jedwab (3) Coburger (2) Spotkanie (2) bawełna (2) bluzka (2) materiały (2) moher (2) rękawiczki (2) Jackob (1) baby moher (1) ciasto (1) kuchnia (1) notes (1) pies (1) polska (1) pudełko (1) sernik (1) sweter (1) szalik (1) szycie (1) wielbłąd (1)

środa, 4 września 2013

Sweterek z Błękitnej Laguny

Udało się - skończyłam sweterek z uprzędzionej przeze mnie wełny Błękitna Laguna. Jest długaśny, ale zamiast 600g wyszło zaledwie 350. Czyli zostało mi jeszcze 2,5motka. Nie mam pojęcia co z nich zrobię, ale na pewno coś wymyślę. 

Udało mi się znaleźć do niego super guziki, idealnie pasujące pod kolor.

8 komentarzy:

  1. Pięknie wszystko wygląda, niepowtarzalny sweter

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały!
    Kolory cudowne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyszedł!!! Niesamowicie mi się podoba ten kolor, a raczej kolory :). Skoro wełna jest tak wydajna, to może z reszty - dla odmiany - jakieś bolerko? Na pewno wystarczy :)).

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny! Jeśli ten Ci wyszedł z 350 g, to z 250 g spokojnie Ci wyjdzie krótki sweter do dżinsów. Pięknie Ci się pasy rozłożyły!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny. No właśnie się zastanawiam co zrobię z ta resztą i ten pomysł z czymś krótszym bardzo mocno do mnie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten sweterek. Do tego te śliczne kolorki. Wiedziałam, że będzie ładny. Pasuje Tobie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń