Etykiety

przędzenie (28) druty (25) kartka (18) czesanki (17) chusta (12) krzyżyk (11) South American (8) alpaka (7) farbowanie (6) Finnish (5) merynos (5) BFL (4) Devon (4) Szetland (4) album (4) czapka (4) skarpetki (4) szydełko (4) Corrediale (3) jedwab (3) Coburger (2) Spotkanie (2) bawełna (2) bluzka (2) materiały (2) moher (2) rękawiczki (2) Jackob (1) baby moher (1) ciasto (1) kuchnia (1) notes (1) pies (1) polska (1) pudełko (1) sernik (1) sweter (1) szalik (1) szycie (1) wielbłąd (1)

piątek, 9 lipca 2010

Kolejne kartki

Poszłam za ciosem i wymodziłam jeszcze dwie karteczki z kieszonką i tagiem. Obie w tym samym stylu.

Oto błękitna kartka dla mojej mamy z okazji imienin. Jest trochę bardziej błękitna niż na zdjeciu. Robiłam ją w nocy (i zdjęcie też oczywiście), a rano musiałam już ją wysłac. No i szkoda, że nie miałam srebrnych literek, dużo bardziej by pasowały. Z tyłu na tagu, jest miejsce by wpisać bardziej osobiste życzenia.

Image Hosted by ImageShack.us

Karteluszka ta bardzo spodobała się mojej córci i poprosiła mnie, abym zrobiła taką samą dla jej koleżanki. Tym razem zabrałam się za brąz i tak to wyszło:

Image Hosted by ImageShack.us

A z tyłu każda z nich wyglądała mniej więcej tak:


Image Hosted by ImageShack.us

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz