Etykiety

przędzenie (28) druty (25) kartka (18) czesanki (17) chusta (12) krzyżyk (11) South American (8) alpaka (7) farbowanie (6) Finnish (5) merynos (5) BFL (4) Devon (4) Szetland (4) album (4) czapka (4) skarpetki (4) szydełko (4) Corrediale (3) jedwab (3) Coburger (2) Spotkanie (2) bawełna (2) bluzka (2) materiały (2) moher (2) rękawiczki (2) Jackob (1) baby moher (1) ciasto (1) kuchnia (1) notes (1) pies (1) polska (1) pudełko (1) sernik (1) sweter (1) szalik (1) szycie (1) wielbłąd (1)

piątek, 9 lipca 2010

Walentynki

Walentynki co prawda były już parę dni temu, ale pokuszę się o pokazanie karteczki jaką zrobiłam dla mojego męża. Jest oczywiście czerwona i oczywiście zawiera serduszka. Póki co nie wpadłam na nic oryginalniejszego. Zrobiłam też karteczki dla moich córeczek, ale gdzieś zaginęły mi zdjęcia tychże, więc może jak się odnajdą to też się nimi pochwalę.

A póki co karteczka dla Mareczka:

Image Hosted by ImageShack.us

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz