Etykiety

przędzenie (28) druty (25) kartka (18) czesanki (17) chusta (12) krzyżyk (11) South American (8) alpaka (7) farbowanie (6) Finnish (5) merynos (5) BFL (4) Devon (4) Szetland (4) album (4) czapka (4) skarpetki (4) szydełko (4) Corrediale (3) jedwab (3) Coburger (2) Spotkanie (2) bawełna (2) bluzka (2) materiały (2) moher (2) rękawiczki (2) Jackob (1) baby moher (1) ciasto (1) kuchnia (1) notes (1) pies (1) polska (1) pudełko (1) sernik (1) sweter (1) szalik (1) szycie (1) wielbłąd (1)

piątek, 9 lipca 2010

Album dla mamy 1

Chciałam mojej mamie zrobić coś szczególnego na urodziny. Album scrapowy wydawał mi się najbardziej odpowiedni. I tak oto ja, mająca tak małe doświadczenie w skrapowaniu rzuciłam się na zrobienie tego albumu. Uff... dobrze, że nie zdawałam sobie sprawy jak długo takie cudo się robi ;), bo nie wiem czy bym się odważyła.

Może nie wypada się chwalić, ale wg. mnie wyszedł bardzo ładny. Co prawda nie ma prawie żadnych wpisów, ale stwierdziłam, że po prostu zostawię mojej mamie miejsce, aby mogła sobie powpisywać i powspominać.

Album wielkości 30x30- trochę wygląda jak zbiór podwójnych skrapów (jakoś nie wiem jak to zrobić, aby cały album miał taki sam charakter)

Na początek przód i tył albumu:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Kolejne dwie strony:


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

I następne tak wyglądają razem:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


2 komentarze:

  1. zabieram się do zrobienia albumu na dzień matki a Twój posłuży mi za wzór:) bardzo mi się spodobał, pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Здравствуйте! Мне очень понравились фото Вашей мамы. Она очень красивая! Желаю ей долгих лет жизни!

    OdpowiedzUsuń